szombat május 27, 2017
Ez az úgynevezett “retargeting / remarketing” online reklámrendszerrel magyarázható. Ez a rendszer lehetővé teszi a hirdető számára, hogy megragadja az esetleges ügyfél figyelmét, még akkor is ha ez már elhagyta a saját weboldalát. Általában, a látogatók legfeljebb 2%-a válik ügyféllé az első látogatás után. Ahhoz, hogy elérjen a látogatók maradék 98%-ához is, szükség van a fent említett a rendszerre.
HOGYAN MŰKÖDIK?
Ez a rendszer egy nagyon egyszerű informatikai kódot, az úgynevezett “cookie”-t használja. Ez megengedi a hirdető számára (Google vagy Facebook) , hogy azonosítsa az egykori látogatót, majd továbbra is olyan reklámokkal bombázza, melyek kapcsolódnak a múltban már meglátogatott weboldalhoz. Íly módon a látogató ezeket többször és több féle kontextusban is látja, ezért nő annak a valószínűsége, hogy az illető visszatérjen az oldalra, majd egyszerű látogatóból ügyféllé váljon.
Ha bármilyen infóra lenne szükséged a tevékenységünkkel, szolgáltatásainkkal vagy létrehozott projetkeinkkel kapcsolatban, kérünk keress fel minket az alábbi elérhetőségeinken vagy töltsd ki az űrlapot.